Etykiety

Ustawienia etykiet

Ustawienia etykiet

Etykiety pomagają porządkować wiadomości w dowolnych kategoriach – praca, rodzina, do zrobienia, przeczytaj później, dowcipy, przepisy, itd. Etykiety pełnią wszystkie funkcje folderów, ale mają dodatkową zaletę: do każdej wiadomości można dodać więcej niż jedną etykietę. By stworzyć własne etykiety, wykonaj:

  1. Kliknij ikonę “koła zębatego” i rozwiniętej listy wybierz pozycję “Ustawienia”

  2. Przejdź do zakładki "Etykiety".

  3. Zauważ, że w pierwszej kolejności pokazane są etykiety systemowe, których nie można ani edytować ani usunąć. Można je jedynie ukryć.

Nowa etykieta

Nowa etykieta
  1. Aby dodać nową etykietę, użyj przycisku "Utwórz nową etykietę" .

  2. Następnie wprowadź nazwę etykiety, np. "Praca".

  3. Jeśli tworzysz pierwszą etykietę będzie ona potraktowana jako nadrzędna. Nie możesz tej etykiety umieścić pod żadną etykietę systemową. Natomiast każda następna utworzona przez Ciebie etykieta będzie mogła być etykietą nadrzędną lub podrzędną.

  4. Kliknij "Utwórz", aby zapisać nową etykietę.