Dostęp do witryny

Wewnętrzny dostęp do witryny

Wewnętrzny dostęp do witryny

Każdy użytkownik posiadający konto w domenie, w której tworzona była witryna ma do niej dostęp z poziomu narzędzia Witryny. W tym miejscu przydatne są zastosowane przy tworzeniu witryny kategorie.

  1. wybierz "Przeglądaj witryny"

  2. wybierz jedną z dostępnych kategorii

  3. na liście pojawią się wszystkie witryny przypisane przez ich autorów do wybranej kategorii (kliknij nazwę by przejść do oglądania witryny)

Ustawianie dostępu publicznego

Ustawianie dostępu publicznego

Jeśli chcemy by nasza witryna dostępna była dla wszystkich użytkowników sieci internet, np. rodziców uczniów - powinniśmy ją udostępnić w następujący sposób:

  1. w widoku witryny kliknij klawisz "Udostępnianie"

  2. wybierz "Zmień" przy pierwszej pozycji "Kto ma dostęp"

Dostęp publiczny

Dostęp publiczny
  1. w oknie dialogowym zaznacz "Publiczna w internecie"

  2. upewnij się że w pozycji "Dostęp" zaznaczone jest "Może wyświetlać"

  3. zapisz ustawienia klawiszem "Zapisz"

  4. efekty zmian będą widoczne w sekcji "Kto ma dostęp"

  5. Twoja strona jest teraz publicznie dostępna pod tym adresem (możesz go rozesłać do rodziców lub przekazać administratorowi szkolnej strony by "podpiął" ją na oficjalnej stronie szkoły